7 November 2010/Norrköping

Hola! Ikväll skriver jag från den mysiga staden Norrköping. Är och hälsar på moster, kusin, kusinbarn och co. Kom igår (i fredags?) och åker hem imorrn (Idag?). Var skönt att komma bort lite och träffa min underbara släkt :D

Idag har jag kört en solo shoppingdag och handlade som vanligt lite för mycket. Det blev några 2 koftor, 1 linne, myskläder, hörlurar till min mp3, 1 pälsväst (fake) och 1 dunderinpackning till håret från Lush. Annars kom det andra ifrån min favvobutik i Norrköping: New Yorker. Önskar att den flyttar till Karlstad snart! :D

Annars har jag bara hängt med min familj och släkt och gosat med min underbara lilla systerdotter Michaela <3

Old foto :P

Nu måste jag sova. Helg med släkten = att gå upp tidigt! Jag är tydligen den enda som sover till efter nio...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback