Sömnbrist = Lista

 Eftersom jag änså inte kan somna så gör jag en lista. Den här hittade jag på cosmopolitan.se :)

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel?: Ja :)

2. Är du lycklig?: Ja, det skulle jag nog påstå, ibland mer, ibland mindre

3. Är du uttråkad?: Inte just nu

4. Är du ledsen?: Inte just nu, ibland

5. Är du italienare?: Nej, inte ens ibland^^

6. Är du cool?: Såklart, jag är Mister Cool!

7. Är du från Irland?: Nope, dock trodde några engelsmän att jag var irländsk en gång, fattar inte varför?

8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Nej, det är de inte

 

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Jag tror på lust vid första ögonkastet, attraktion osv. Men kärlek tror jag kommer senare.

2. Har du någon gång blivit sårad?: Ja, många gånger. Fler gånger än jag skulle önska

3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Ja

4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Ja, flera gånger. Är lite blyg när det gäller sådant. Strula är lätt, känslor är svårt.

5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?:  Hmmm...? Nej, inte denna månad faktiskt. Dock var det inte så himla länge sen. Blir ett strul då och då. Är gött att vara singel xD
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Då vore han/hon inte hemlig eller hur?
7. Är du kär?: Nej, inte för tillfället

8. Vill du gifta dig när du blir stor?: Vet inte, kanske om jag hittar rätt person...Men vet inte om jag är en person som passar för äktenskap.

TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunar?: LuNaR sÅkLaRt!!!!
2. Hår eller ögon?: På mig själv hår, på en kille ögon, på en tjej hår

3. Katter eller hundar?: Katter

4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Några få bästa vänner som finns där i vått och torrt!

5. Coca-Cola eller Pepsi?: Coca-Cola

6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Utekväll!

7. Pengar eller lycka?: Lycka

8. Dag eller natt?: Natt

9. Msn eller mobil?: Mobil

 

TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Nej

2. Brutit nåt?: Nej

3. Gjort nåt du ångrar?: Ja

4. Hoppat Bungee Jump?: Nej, men skulle vilja testa!

5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja

6. Ätit en hel tårta?: Ja

7. Gjort bort dig offentligt?: Ja

8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Ja

9. Gråtit när ett husdjur dog?: Gud ja!

10. Velat försvinna?: Oftare än jag vill minnas

 

SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde: Till mamma om busstider imorrn

2. Telefonsamtalet du fick: Av Jessica som undrade när jag skulle komma

3. Personen du var med: Jessica och Gemma

4. Roligaste grejen som hänt: Träffade My och fikade


Jag utmanar My och Sara, sen vet jag inte vem mer som läser så ni kan oxå känna er utmanade! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback