14 Februari 2011/ Alla Hjärtans Dag

Hola!

Idag är det Alla Hjärtans Dag av alla dagar. Ångestens dag för vissa och lyckans dag för andra. Själv är jag inte så himla intresserad av dagen överhuvudtaget. För några månader sen trodde jag att jag skulle sitta hemma på den här dagen och gråta och vara allmänt miserabel. Men nu är det inte så. Är ganska så lycklig för tillfället. Kanske har något att göra med att jag träffat en kille som jag tycker sjukt mycket om. Vi är inte tillsammans men vi dejtar kan man säga. Är riktigt lycklig för första gången på länge. Är så skönt att träffa någon som verkligen förstår en och som man kan ha kul med. Behöver inte vara något mer. Är skönt att vi tar det lugnt och bara är med varandra.

Som sagt, idag är en väldigt chillad dag för mig. Vi ska nog bara träffas, laga mat och kolla på en film. Härligt <3

Hoppas ni får en skön Alla Hjärtans Dag, vare sig ni firar den med någon eller kanske firar er själva. Den viktigaste personen i världen borde egentligen vara en själv. Kanske skulle skita i alla andra och fira mig själv idag? Jag förtjänar verkligen att skämma bort mig själv efter det här senaste halvåret!
Jag vet ju med säkerhet att den personen jag garanterat kommer leva resten av mitt liv med är mig själv :D

Bild från Fuerteventura, ska skriva ett inlägg  och visa bilder från resan någon dag när jag får ork :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback