23 November 2010/Fika och ommöblering

Hola!
I'm back och jag måste verkligen sluta skriva så sent. Det fuckar upp min datumskrivning i rubrikfältet. Det är ju egentligen den 24:e nu men dagen som jag ska skriva om är den 23:e. 

Idag har jag varit hos syrran (Jessica) och fikat. Mami, Gemma och Michaela var oxå där, mami hade nämligen varit med Gemma i skolan idag och sett hur hon har det. Tror att Gemma nog vill att jag oxå ska följa med men jag känner mig snäppet för blyg för det. 
De hade iaf haft det väldigt bra :) Vi fikade och spelade skitgubbe, ägget och twister. Så himla kul med kortspel :D  
Jag och mami bestämde även att vi ska åka på KBABs resa till julmarknaden i Liseberg. Kostar ju endast 150 kr tur och retur och då räknas inträdet in. Det är ju i princip gratis! Vi lyckades iaf få de 2 sista platserna vilket var helt otroligt lyckosamt :D Ska bli jättekul iaf. 

Nu ikväll så fick jag i skallen att jag skulle möblera om i mitt vardagsrum. Typ nio på kvällen i sann Louise stil. Jag har tröttnat på att ha det likadant som jag haft det i typ ett och ett halvt år. Ville även kunna använda min fotpall som jag inte kunnat använda sen typ i februari då jag köpte mitt nya soffbord som var mycket större än mitt förra. Efter ha slitit i typ 2 timmar så stod möblerna där jag tänkt mig men jag är lite osäker på om jag ska behålla det såhär eller inte. Får nog bo in mig några dagar och känna efter. 

Efter:
 




Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: P-nils

Ser bra ut! Får komma och kolla vid jul ;D

2010-11-24 @ 15:55:06
Postat av: Loooiz

You better! Vi får ta en svullakväll med film, julgodis, pepparkakor och lussebullar :D Och såklart massor av polkagrisar!

2010-11-24 @ 16:29:28
URL: http://rosaskoldpadda.blogg.se/
Postat av: Mychan

Ser ju superbra ut! (:

2010-11-24 @ 17:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback