Dagen

Känner att den här dagen har gått i ett. Är helt slut! Ska lägga mig i soffan med en kopp kaffe och titta klart på "The Curious Case of Benjamin Button".

Drog till stan förut. Hittade lite roliga grejer på Lagerhaus och på andra ställen. Letade som en tok efter ett ställe som hade kvar några av den typen av busskort som jag brukar köpa. Köper ju länskort som gäller för hela värmland och köper ungdomstypen av sagda kort. Gick till de två pressbyråer som finns i centrum och inget ställe hade några. Tydligen hade hela Karlstad bestämt sig för att köpa samma typ av busskort som mig idag. Fick tillslut ta en liten promenad till busstationen som tack och lov hade ett busskort! Till saken hör att jag skulle till My och var redan försenad då jag började leta efter busskortet.

Kom försent till My men hade jättetrevligt ändå^^ Käkade jättegoda bullar och drack cola på den soliga balkongen och snackade skit :)

Kom hem kvart över åtta och kastade mig in i "Top Model" samtidigt som jag utförde lite makeover här hemma. Får visa resultatet imorrn.
Imorrn ska jag plugga häcken av mig! Tenta på onsdag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback