5 Maj 2010/Tenta

Hola people!

Sorry för den dåliga uppdateringen igår, hade fullt upp. Mötte upp med Jessica och Gemma och åkte till Bergvik där vi kollade runt och käkade hamburgare. Tog sedan en tur till IKEA, träffade papi som skulle köpa ett balkongbord. Jag och papi åkte hem till honom och monterade sagda bord.

Resten av kvällen spenderades hemma med näsan i böckerna. Eller inte....^^ Sickan the cat kom på besök så jag satt mestadels av kvällen i soffan med honom i knäet.

Idag har jag skrivit en tenta, sjukdomslära och specifik farmakologi. Gick bättre än förväntat men får se vad lärarna säger :)

Nu ska jag kolla klart på "Fletch" och sedan åka tillbaka till uni för att ha metodövningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback