25 Maj 2010/Money

Idag var det löning och jisses vad jag var glad. Det blev lite shoppat (daaah....^^). Fick med mig två underbara långklänningar hem, även ett par fabulous solglajjor, en bok ("Shutter Island") och en klocka. Käkade även en underbar kebabtallrik på Bergvik. Mötte upp papi och tog en tur till Sommarlagret där det fanns en massa fint t.ex. ursnygga soffor till billiga priser (vill ha massor av pengar så jag kan köpa en ny soffa, älskar min soffa jag har nu men en dretsnygg, djup hörnsoffa med divan skulle inte sitta helt fel....Helst i en annan färg än grön^^). Papi köpte några tavlor. Tips! Vill ni hitta billiga tavlor med t.ex. New York-motiv så ska ni dra till Sommarlagret. Blev lite sugen själv men fick hålla hårt i plånboken :P

Spenderade en stor del av kvällen hos mami, var kul med sällskap :) Fick även ett telefonsamtal från Ola där han meddelade att hans band ska spela på Red House Rock i Skoghall den 5 juni! Nostalgi! Nör jag gick i högstadiet och gymnasiet så var jag på Red House Rock några gånger och det var skitkul. Tyckte banden var sååå coola^^ Och nu ska min pojkvän spela där :D Hahahaa....så kan det gå!
Blev extra glad eftersom jag sett fram emot att se dem spela i lördags men p.g.a. några omständigheter som står några inlägg under så blev det inte så att jag såg dem särskilt mycket. Typ en halv låt såg jag. Denna gång ska jag vara som klistrad längst fram vid scenen :P

Kommentarer
Postat av: Björn

Tips! Vi kommer att få in motiv från New York, Paris, Venedig, Hong Kong m.fl. på Nordic Art House....Tavlor vill säga :)



Så håll utkik....Mvh

2010-05-28 @ 09:44:35
URL: http://www.nordicarthouse.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback