24 Maj 2010/Väntan

Idag är den dagen i månaden som är längst. Dagen innan löning! Måste somna tidigt ikväll så att det blir morgon någon gång. Vill ha pengar :D

Helgen har för den mesta delen varit otroligt rolig! Har varit ute lite väl mycket med tanke på att jag är en hårsmån ifrån luspank.
På fredagen gick jag och My ut. Tanken var uteservering men vädergudarna verkade inte hålla med oss. Vi fick sitta inomhus istället. Men det gjorde ingenting. Det var skitkul ändå. Gick först till Harrys där jag drack en god öl och sen blev det en tur till Leprechaun (stavning?) där jag tog ett glas vin. Kände att jag tog det i lite fel ordning. Öl ska ju drickas på Leprechaun men mitt sug efter rödvin var större. En Kilkenny eller Guinness skall avnjutas nästa gång!
Avslutade kvällen på Burger King med en fet whopper med extremt mycket gurka på. Fyra skivor till mig som hatar den där förbannade gurkan! Blä....Men utan gurka var det extremt gott!

Lördagen spenderades men familjen. Mami och jag gick hem till Jessica där vi fikade, spelade monopol och gosade med Bebis :D Bytte t.o.m. blöja! Länge sen jag bytte blöja på någon så liten^^

Svidade om hemma och styrde stegen till kilsbussen. Förfestade/festade med Olas bror Johan och hans kompis Linnea. Drog till Karolin (ännu en kompis till Ola och Johan) och festade hemma hos henne med lite folk. Var skitkul! Drack lite för mycket vin och shottade några glas för mycket men Oh My God vad kul det var!
Ola var på plats i en stuga där han och hans band skulle spela. Vi åkte dit senare på kvällen men tyvärr såg jag inte så mycket av deras spelning då jag letade som en tok efter en av tjejerna som vi förfestade med. Hon hade fått i sig lite förmycket och vandrat in i skogen. Hittade henne inte och hon svarade inte i mobilen så jag fick en mindre ångestattack. Men tillslut fick någon tag på henne och då hade hon tydligen åkt hem. Tur det men jäklar vilken ångest jag hade sluppit om hon hade sagt det från början!

Dansade och hade skitkul sen till band nummer två som spelade :)

En överlag oerhört rolig kväll. Men det fick jag betala för dagen efter. Jäklar vad jag var bakis! Men men.... that's life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback