21 Maj 2010/Tenta

Är hemma från tentan. Hade tenta i sjukdomslära med farmakologi I idag, var ju sjuk när "orginaltentan" skrevs så jag fick skriva den idag istället. Gick ganska bra tror jag. Dock glömde jag Fass vilket nog skulle varit till ganska stor hjälp. Men jag pluggade ganska mycket farmakologi igår så kände ändå att jag kunde något. Vi får väl se om det blir godkänt eller ej...

Är sjukt illamående, orkade inte käka någon frukost imorse då jag bara sov fyra timmar. Detta resulterade i att jag tog med mig och drack sjukt mycket kaffe. Starkt kaffe. Bränner ju till lite gött i magen och så vips! Är man jävligt illamående. Höll på att spy på bussen hem. Trevlig va?^^

Mår lite bättre nu men jag ska ta mig en tallrik fil med musli så mår jag nog bättre. Dagliga tabletten med vitaminer, mineraler, folsyra och järn ska oxå tas. Glömmer jämnt bort den men jag ska bättra mig. Med tanke p mitt dåliga blodvärde och min ständiga trötthet borde jag käka dessa tabletter som godis. Men men...Smäll på fingrarna^^

Igår fick jag ett ryck och började rensa i min walk in closet klockan tio på kvällen. Det är nämligen så att man inte har kunnat gå in i min walk in closet på typ ett år p.g.a. alla kläder och grejer på golvet. Tog äntligen tag i det och klockan ett på natten var jag färdig. Fyllde en stor flyttkartong (en från pappas jobb, är lika stor som två vanliga flyttkartonger från IKEA tillsammans) med kläder som jag antingen inte använder eller vinterkläder. Så nu får vi ha klädbytardag :P 
Tog ner kartongen till förrådet direkt (annars blir den stående i hallen i sex månader) och tog ut ca fyra kassar skräp. Så nu äntligen kan jag gå in i garderoben och faktiskt hitta kläderna som jag letar efter! Wow :D Freakkin amazing! Det är liksom organiserat. Får se hur länge det håller :P 
Ska ta ett kort så ni får se hur fint det blev. Älskar bara att det känns som man fått en massa nytt då man hittar kläder, väskor, plånböcker och skor som man inte sett på över ett år. 

Ikväll är det tänkt att jag och My ska sätta oss på en uteservering och ta en öl och kanske gå ut på ankan senare :D Ska bli sjukt kul. Måste diska oxå :P Fun fun fun....^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback