13 Maj 2010/Trött men underbart lycklig!

13 Maj 2010, en dag vi kommer att fira i massor av år framöver. Idag föddes Jessicas andra lilla flicka! Jessica fick en till dotter, Gemma fick en lillasyster och jag blev moster för andra gången.

Jag är så himla lycklig! Hoppas jag får träffa det lilla knytet imorrn för allra första gången. Jessica gick över tiden med lite över två veckor (28 April var beräknat datum) och i eftermiddag kom de första värkarna. Hon åkte in till sjukhuset runt sextiden och barnet kom runt tio. En frisk liten tjej med mycket hår på huvudet!

Om jag har tur så får jag ta en bild på lilltjejen och lägga ut på bloggen. Får se...

Hahahaha.....underbar bild, får duga innan jag får en "riktig" på bebisen :)

Imorrn ska iaf jag och Ola ta bussen till Molkom vid elva tiden. Är Molkoms marknad :) Vi ska möta upp Papi, Gemma, Carina och Torbjörn och ta några varv runt marknaden. Ska nog ta en snabb fika hos Mona och Nils (om jag får komma in, förkyld som jag är) sen ska vi hem och förhoppningsvis träffa det lilla knytet. Hoppas vi får höra ett namn oxå. Jessica har varit lite elak som inte ens har gett oss en ledtråd!^^ Det skulle bara vara internationellt.

Nej, nu måste jag sova, genomförkyld och trött. Men ändå så fruktansvärt lycklig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback