10 Maj 2010/Dagen

Hola! Är tillbaka. Inte för att jag har flyttat på mig värst långt ifrån platsen där jag var förra gången jag skrev. Har knappt flyttat från min favvoplats i min gröna soffa.

Dagen spenderades först i en kall föreläsningssal. Åkte från Kil imorse och även om det var fruktansvärt svårt att ta mig upp ur den varma sängen med en tillika varm och mysig Ola, så var det skönt att komma upp i tid och faktiskt vara i skolan ca 20 min innan föreläsningen började. Hann köpa kollegieblock, bläckpenna och en drickyoghurt (=frukost) innan jag satte mig tillrätta för att lära mig lite nytt.

Dock stannade jag bara till tio. Syster Jessica smsade och undrade om jag ville hänga med till Ciao Ciao och käka pizza. En hungrig Louise tackar aldrig nej till fet mat så jag stack på kafferasten (Power pointen ligger ändå ute på kurshemsidan) och hade lite tid över innan nästa buss gick till Våxnäs så jag tog en liten shoppingtur. Blev en vit långärmad t-shirt och två par örhängen som visas i inlägget under.

Nya toppen!

Hoppade på bussen och mötte upp Jessica vid Willys. Gick till Ciao Ciao och käkade en underbar pizza! Mumma :D 
Gick hem och lade mig i soffan. And there's my whole day! Jäklar vad produktiv jag är^^

Imorrn är det handledning inför ett etikseminarium som vi har om några veckor så vi i gruppen ses då. Blir kanske lite grupparbete oxå. Får se....

Nu ska jag kolla färdigt på "Halv åtta hos mig" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback