Planering

Här sitter jag i soffan och trycker i mig polkagrisar som om det inte vore någon morgondag. Men det är det! Imorgon är det nämligen "löning"! Hihihihi.....jag har redan lagt undan en massa kläder på HM som jag ska utvärdera imorrn. Är ledig så tänkte ta en riktig shoppingdag. Kanske inte shoppa så mycket (har inte råd) men iaf gå och krama lite på allt fint där ute :D

Några tygskor och en topp är planerade iaf!


Var på rekryteringsdag på Karolinen idag och det är med blandade känslor som jag ser tillbaka på dagen. Vet inte riktigt hur det gick...Tyckte att vissa saker jag sa var bra och vissa gånger klantade jag till mig. Men men vad kan man säga? Jag kommer nog höra från dem om fyra veckor så vi får väl se hur det går....

Resten av dagen har jag bara slappat och kollat på film. Blir nog en tidig kväll ikväll då jag längtar tills imorrn. Det enda jag längtar mer till är fredag då jag äntligen får träffa Ola igen. Det är helt otroligt att man kan sakna en människa så mycket, så jag kommer att spendera hela helgen med att pussa på honom <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback