Kväll

Hello hello!
Är hemma efter en mysig dag. Var på Bergvik med Jessica och Gemma, käkade den nya macho nacho burgaren med salsa, guacamole och nachochips, sååååå gott!
Hittade äntligen ett par svarta halvgenomskinliga småprickiga strumpbyxor. Köpte ett par som jag trodde var strumpbyxor fast som visade sig vara strumpor :(
Men de här nya är hur snygga som helst! Skulle egentligen ta och köpte tre par eller något så man har ifall dessa går sönder :P

Innan jag åkte till Bergvik var jag på stan och fyndade på Esprit som har utförsäljning, 49:- för alla toppar och accessoarer, 99:- för alla jeans, 199:- för allt stickat osv. Köpte ett linne och en svart sidenskjorta samt en svart halsduk/scarf.

Mjukt, rent hår me like!

Testade att köpa tresemmè shampoo och balsam moisture rich, har velat testa det ett tag så nu tog jag tag i saken efter veckor utan balsam och dagar utan shampoo! Mitt hår har hatat mig.
Måste säga att det luktade jättegott och var jättelöddrigt och bra! Glatt överraskad :)
Håret blev mjukt och lätt att reda ut vilket säger mycket när det gäller mitt trasselsudd till hår efter dusch.
Får se hur nöjd jag är efter några veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback