Födelsedagar

I fredags firade vi Gemma och jag tjuvstartade att fira mami då jag inte var hemma tidigare idag då hon hade sitt eget firande. Gemma fyllde hela 8 år! Lilltjejen börjar bli stor! Jag tycker att det inte var länge sedan hon satt i barnvagn och älskade Dora the Explorer. Nu är det bara High School Musical och Hannah Montana som gäller. Jag känner mig gammal^^

Pics:

Födelsedagsbarnet herself

Spännande att öppna paket!

Fick ett häftigt kollegieblock av mormor med Gemmas foto på framsidan och idolen Hannah Montana på baksidan. Insidan är en blandning av linjerat, rutat och blankt papper

Andra paket

Mami fick oxå paket av mig och Jessica

Min fina mami, från mig fick hon (paketet på bilden) några nagellack, bomullsrondeller (don't ask) och en middag på Mongolian Barbacue restaurangen i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback