31/3 2010

Hej världen!

Väntar med andakt på att "True Blood" ska börjar. Småtittar lite på "Resident Evil: Extinction" som nyss börjat.
Var hos Jessica och käkade förut. Hon bjöd mig, mami och papi på pizza så vi beställde en enorm kebabpizza fårn pizzeria Italiana som vi glufsade i oss relativt snabbt. Vi kollade även på filmen "Up" som var jättemysig!
Älskar den där fågeln som var med! Vill ha en själv :D

Har egentligen inte gjort något annat idag, har mest slappat och se mitt liv rinna ner i toaletten. Eller inte... Men ni förstår nog vad jag menar^^

Fick ett telefonsamtal som gjorde mig mycket glad. Hoppas bara på det bästa! Om det går vägen  (eller när jag vet mer) så kommer jag berätta det för er :)

Imorrn ska jag förmodligen till Kil och träffa Ola. Vi ska gå ut och käka är det tänkt och jag ska äntligen få smaka på det beryktade maträtt som är Jollymackan på Killingen! Får se om det är något som faller mig i smaken :P

Nu ska jag njuta av mitt glas Drostdy-Hof Cape Red (mums!) och fortsätta kolla på filmen.

Ni får njuta av denna underbara låt så länge! :D


Kesha "Backstabber"

Åh.......!!! Jag vill gå ut och ha en rejäl partykväll med massor av dans. Och det blir eventuellt det i helgen! Yaaaay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback