30/3 2010

Hello!
Ska gå och lägga mig om en liten stund men tänkte skriva ett litet inlägg först. Dagen har varit trevlig med en extremt kort föreläsning på endast 35 minuter. Var bra men kort om sondmatning. Ska ha metodövning på torsdag om samma sak.
Efter föreläsningen tog jag och My en tur på stan och kollade in Esprits utförsäljning. Jag kunde inte låta bli att köpa lite mer kläder. Köpte en tunika, ett linne, en väst och en skjorta. Så nu behöver jag inte köpa mer kläder på typ 3 år. Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte hålla det :P


Pernilla kommer hem till "byn" över påsk och jag är jätteglad. Har saknat henne och våra dancebattles på ankan. Hon har ju som bekant flyttat till Oslo och stan är inte riktigt detsamma utan henne :(
Så jag är happy för tillfället :)

Ola kommer ju hem extra tidigt oxå (redan på torsdag!) och är ledig nästa vecka (påsklov) så jag kommer förhoppningsvis träffa honom oftare :D 

Nej, orkar inte skriva mer nu. Ska försöka komma ihåg att fota lite av kläderna jag köpte och visa dem på bloggen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback