24 Mars 2010

God morgon!
Här sitter en okristligt pigg Louise och skriver :D Ska strax göra mig iordning och åka på jobbdag på Karolinen, dags att söka sommarjobb! Ska söka på Resurscentrum där jag gjorde min praktik. Så håll tummarna för mig! Jag har uppdaterat mitt cv som ser rätt ok ut iaf. Får se vad de tycker :P

Igår så åkte jag till banken när de öppnade och betalade en räkning, sen åkte jag till uni där vi i studiegruppen filade lite på vårt arbete som vi ska redovisa på fredag. Efteråt vandrade jag och My omkring på stan och kollade i affärer och än en gång såg jag lite för mycket roligt som man skulle vilja ha.

Åkte hem, stekte några pannkakor (nostalgi!) som käkades tillsammans med jordgubbssylt och vaniljglass, kände mig som ett barn igen :D
Åkte till Gengåvan, Sportex, Citroen och Bergvik med papi där vi kollade omkring och handlade lite.
Slappade sen på kvällen och somnade otroligt tidigt! 23.00 dåsade jag till. Självklart orkar jag somna tidigt när jag inte måste gå upp tidigt nästa morgon :P

Nej, nu måste jag sätta fart. Pengar imorrn!
Bye!

Kommentarer
Postat av: My

Lycka till och hoppas verkligen att du får jobb!!



Om du får jobb, och pengar, kanske vi kan ta en tripp till ett varmt land och sola, bada och festa någongång i augusti?? :D Skulle inte vara helt feeeeeeeeel

2010-03-24 @ 14:27:27
URL: http://mychans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback