18 Mars 2010

Hello bloggen!
Jag lever! Hahaha....jag var hos Ola igår och kände inte för att uppdatera. Igår var jag och Ola (efter mycket övertalning) på min gamla skola Hammarlunden på öppet hus. Känns skitkonstigt att gå omkring där. Den var mycket mer sliten än vad jag minns men ifs var det fem år sedan jag gick där. Alla elever såg pyttesmå ut! Och alla lärare såg sig lika ut bara några år äldre :P Konstigt^^ Haha....

Idag var jag ledig och sov ut som bara den. Sen busade jag lite med Ola (don't worry, alla mina tummar är mer eller mindre hela :P), gosade lite med Sören (katten som Ola har "adopterat") sen tog jag bussen till älskade Karlstad igen. Tog en tur till Bergvik där jag käkade en meny på Max, kunde verkligen inte låta bli trots min dåliga ekonomi :P
Provade även alldeles för mycket snygga kläder på HM och hittade ett par helt perfekta bootcut jeans! Mörkblå med skitsnygga slitningar som fick mina ben att se tre mil långa ut (liiiiite överdrift kanske :P). Hoppas de finns kvar nästa vecka!

Träffade Papi och handlade lite på systemet och Maxi. Fick en bukett vita tulpaner som står och tronar i iskallt vatten på mitt vardagsrumsbord. Kollar just nu på "Sveriges värsta bilförare" och ska strax gå och fixa lite mat. Vad sägs om fläskfilé med pommes frites, aioli och sallad? Mumma säger jag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback