1/3 2010

Hej! Kanske skulle ta och blogga lite....Det var ett tag sen nu! Om jag ska vara riktigt ärlig så är den enda anledningen till att jag bloggar nu att jag inte vill skriva min ruskiga hemtenta.....Den är egentligen inte så svår än men det är ack så tråkigt. 
Jag och My sitter i ett grupprum på uni och skriver. Eller rättare sagt är det hon som skriver. Jag latar mig. Men jag har skrivit ungefär hälften så det här lär väl gå undan när jag väl kommer igång :P

Hade iaf introduktion på Sjukdomslära med farmakologi idag och vi fick (jag upprepar: FICK!) en tegelsten till bok av dem. Fass heter den och är en lista på typ alla läkemedel som existerar. Tyvärr skojar jag inte då jag säger att den är enorm. Typ 30x20 cm och typ 15 cm tjock med psalmbokstunna sidor. Den får vi alltså släpa omkring hela dagen. Yaaaaay! Eller inte^^

Boken vi fick fast 2010 års utgåva och liiiiiite tjockare :P

Imorgon ska tentan in och jag ska eventuellt till Molkom och hjälpa Mona och Nils. Mona åker hem från sjukhuset idag efter sin höftoperation och mami åker dit idag för att hjälpa till. 

Vi hörs senare om jag överlever tentan! 


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Jag funderade just på vart du hade tagit vägen.



Kul att du fått en bok, till skillnad från att behöva betala alltså. Själv har jag spenderat alldeles för mkt på böcker senaste veckan. Både tid och pengar. Om det nu är möjligt att spendera för mycket tid på böcker...



Fika när du har tid? Eller när jag har det för övrigt. För att inte ha något jobb är jag förvånansvärt upptagen.



kram!



Ystran

2010-03-01 @ 18:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback