Natt

Ska strax gå och lägga mig. Har introduktion för sommarjobbet imorrn. Ska bli spännande. Är lite pirrigt :P Är samtidigt start för sommarkursen så vet inte riktigt hur jag ska lösa det. Kan ju inte vara på två platser samtidigt. Självklart glömde jag att maila kursadministratören eller vem det nu är jag ska maila om detta. Får alltså panikringa imorrn bitti. Härligt......Tänk att jag aldrig lär mig.

Ska även gå bredvid två dagar inför sommarjobbet. Tror det blir tisdag-onsdag. Spännande och extremt pirrigt, trots att det är samma avdelning som jag hade praktik på i tre veckor. Kommer att gå bra när jag väl är där men som sagt, alltid pirrigt i början :P

Nej, nu ska jag, mitt pigga as, gå och lägga mig i sängen och kolla på "Rocky V", kollade på trean och lite av fyran igår natt med Ola. Somnade i början av fyran. Säger lite om mitt intresse. Men, det känns lite mysigt att ändå.
Frågan är bara: i denna film (femman) så har Rocky fått hjärnskador så att han inte kan/borde boxa. Frågan är då: hur ser man skillnad? Själv tycker jag Rocky alltid verkat lite smått hjärnskadad^^
 
Eye of the tiger, dam damdamdam damdamdam damdamdaaaaam......!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback