Min balkong 2010 (Än så länge...)

Har börjat lite smått med att plantera och göra iordning på min balkong. Älskar att sitta där ute på dagen och kvällen. Ta ett glas vin, röka en cigg och lyssna på bra musik = underbart!

Så här långt har jag kommit än så länge...

Idag så köpte jag två murgröna och en hortensia som jag planterade i den höga svarta krukan. Blev jättesnyggt tycker jag :) Pelargonerna som är i krukorna som hänger på räcket och som sitter i krukan på bordet köpte jag på torget för 20 kronor styck och den stora ljuslyktan köpte jag på regnskogsbasaren på Hammarlunden för 30 kronor, det kallar jag ett kap! Blev skitglad. Ska fylla på den med mer sten men annars så är den i princip klar. Det enda som fattas nu är en stor växt ev. en klätterväxt i hörnet vid fönstret, vill även ha en lavendel i en kruka. Annars så är jag väldigt nöjd :) Ska sätta mig där en liten stund och ta öl. Sommar here I come!

Vill någon komma hem till mig och ta ett glas vin på balkongen just let me know^^

Kommentarer
Postat av: Pörnill

Vin låter aldrig fel i mina öron ;D hehe.

Har börjat twittra istället för blogga sålänge!

http://twitter.com/tankebana



så går att följa mig lite iallafall ;D

2010-06-01 @ 21:54:08
Postat av: My

Tackar aldrig nej till vin jag heller. Bara att säga till så kommer jag :D



Ska du till Andreas på lördag förresten? Lust att ta en öl på min balkong före isf? Så kan vi gå dit tillsammans.

2010-06-01 @ 22:18:32
URL: http://mychans.blogspot.com
Postat av: Looiz

Pernilla: Kollat in din twitter, bra initiativ! Fixar vin tills nästa gång du kommer :D



My: Ska till skoghall på Red House Rock innan. Olas band ska spela vid fem. Tänkte åka till Andreas efteråt. Vill du hänga med till spelningen?

2010-06-01 @ 22:37:16
URL: http://rosaskoldpadda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback