Last night was a good night

Hej, igen. Nu lever jag :P Var ute med Pernilla igår och satt på en relativt kylig uteservering. Ankans fick det bli. Tog en öl och delade på en extremt god tallrik potatisklyftor med chilibearnaise. Mmmm.....Sen blev vi festsugna så vi gick in på ankan och dansade loss. Jäklar vad kul det var! Dansade, dansade, dansade hela kvällen lång. Drog hem vid halv två tiden :D Det är nästan de spontana utekvällarna som är bäst.
Håkan Hellström, Michael Jackson, Mando Diao, Lady Gaga och David Guetta i en salig blandning gjorde så fötterna brände! Love

Förmyser med en Xider Caktus Lime, mumma!

Nu ska jag gå och göra mig iordning sen ska jag till mami och fika. Sen efter fikat blir det panikstädning så att folk kan vara hemma hos mig ikväll. Ser ut som ett bombnedslag här. Disken ser jag inte fram emot :(

Hoppas ni har en bra dag vare sig ni tittar på kungabröllop eller inte :D Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback