Kvällen/Baka paj?

Hello bloggen

Fattar inte vad det är med mig. Är så jäkla seg. Är helt omöjligt för mig att resa på aschlet, gå till diskbänken och diska. Diska, städa, tvätta-genen måste ha hoppat över mig. Fattar inte. Mami och Jessica är jätteduktiga på att hålla rent och fint medan jag är helt hopplös. Gillar att inreda och njuter verkligen av ett städat och iordninggjort hem. Men att hålla efter och dammsuga en gång i veckan är inget som existerar i min värld. Suck.....

Nej, nu ska jag baka paj och diska glas och tallrikar. Det är ett steg i rätt riktning. Eller jag kanske borde säga: "Ett litet steg för mänskligheten, ett enormt kliv för Louise Bredberg!" 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback