30 Juni 2010/Blytunga fötter

Nu är jag så trött i mina ben att jag inte vet vad jag gör. Skulle gärna vara ledig i några dagar men det var en otroligt skön känsla att lämna in timrapporten med massor av timmar inskrivna i storhelgskolumnen :D Det kommer lätt vara värt att missa midsommar när lönen rullar in. Kommer ändå festa 'til I drop in London^^

Igår var jag ledig och hade en underbar dag med Systeryster (Christina). Vi tog en baguette på sjöqvistens och syster uppdaterade mig om allt som skett under hennes resa till Kina. Jag blev baaara liiiiite avundsjuk.....Eller mycket! Vill oxå ut och resa! 
Efter så gick vi till carli och jag köpte en stor glass. Det var så sjuk gott! Måste göra det fler gånger.

På kvällen så åkte jag till Ola och kollade på "Shutter Island". Blev lite besviken, mest för att jag redan läst boken så all spänning var totalt bortkastad på mig. Visste ju vart alla sjuka vändningar skulle ta vägen så om man funderar på att läsa boken rekommenderar jag att se filmen först. Kanske mer effektfullt? Ähh....det var mysigt iaf.


Snyggast min ever^^ Jag har nästan lika djup bekymmersrynka som Leo xD

Nu ska jag krypa ner i min allt för sköna säng och kolla på några avsnitt av "Jersey Shore" (= mitt nya beroende)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback