3 Juni 2010/Bibliotek och cykeltur

Hej igen!

Min härliga tonfisksallad försvann i ett nafs, det var så himla gott! Nu sippar jag på ett glas rosé och njuter av lugnet före stormen. Ska om en liten stund börja plugga PVK, venprovtagning och injektionsteknik. Roligt det låter eller hur?^^
Inte det jag ser fram emot mest kanske men sånt måste oxå göras...

Imorrn blir det examination i ovanstående ämnen (skitnervös!) och reste av dagen är jag ledig. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på? På kvällen ska jag till Kil och mysa med Ola. Längtar! Vi har inte setts på en vecka nu. Dumma Munkfors! På lördag ska jag till Molkom och städa hos Mona och Nils och på kvällen blir det massor av härligheter :D

Övertrött?

Dagen har spenderats först på uni där jag och My pluggade lite inför morgondagen. Lånade en bok för första gången på mycket länge då mitt lånekort legat på golvet i min klädkammare, begravd under ett berg av kläder i typ ett år. Nu ska det inhämtas kunskap!
Tog sedan en tur på stan där jag hittade lite för mycket roligt på Monkis rea. En hög svart vid kjol som är perfekt nu till sommaren och den vita stickade halvgenomskinliga "mag"tröjan som jag har på bilden ovan. Tröjan är jättefin till ett par shorts och bara en bikinitopp under en varm sommardag (då den inte är allt för kort), med linne under om det är lite kyligt eller med en endast en svart bustier under till ett par svarta jeans eller skinnbyxor och höga klackar för en utekväll. Är jättenöjd!

Kom hem och tog cykeln till IKEA där jag mötte upp mami som skulle handla en present till sin kompis. Handlade lite på Systembolaget och Maxi när jag ändå var där :)

Har resten av dagen suttit på min mysiga balkong och läst ut min ruggiga bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback