25 Juni 2010/Midsommar

Jupp, då var man hemma efter en lång dag. Är helt otroligt trött. Längtar efter min sköna säng. Kom hem från jobbet för någon timme sen. Jobbat från tre på eftermiddagen. Är alltså ganska trött i huvudet. Märks att man inte är van att jobba.

Började dagen med att äta tacos hemma hos Jessica. Efter det tog vi en tur till mariebergsskogen där vi åt glass, lyssnade på bjällerudsflickorna, tittade på djuren och hade det mysigt. Efter det så cyklade jag till jobbet där jag spenderade dagen/kvällen. Kan inte låta bli att bli lite avundsjuk när jag såg alla mysiga midsommarfiranden på vägen hem. Skulle gärna gått ut och festat ikväll om det inte vore så att jag börjar 7 imorrn. Kommer vara lagom trött i huvudet då :P 
Saknar Ola....

Nej, nu måste jag ge mig. Är så trött att jag knappt kan skriva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback