14 Juni 2010/Jobbintroduktion

Hej på er!

Är tillbaka från jobbintroduktionen, det var ganska så intressant. Speciellt lönedelen^^
Det som inte är så bra är att jag ringt till kursadministratören fyra gånger utan att fått något svar samt lämnat ett meddelande där jag förklarar varför jag inte kunde komma. Har dock inte fått svar än....Måste maila både henne och min lärare nu för säkerhetsskull. Då kan de iaf inte säga till mig att jag inte försökt få tag i dem och lösa problemet.

Har även varit på bibblan i stan och lånat en samlingsvolym av Edgar Allan Poe's verk. Ska läsa "The tell-tale heart" och "The black cat" och göra såkallade keywords att skicka in ikväll. Vi skulle ha seminaium om detta idag men då kunde jag inte närvara :( Hoppas det inte gör något. Ska göra ett kick ass arbete istället som förhoppningsvis väger upp min frånvaro.

Det som är tur är att jag har kollat schemat och jag jobbar inte samtidigt som några av de resterande tillfällena av sommarkursen. Gött! Slipper man den ångesten :)

Har fått ruggigt dålig hy på sistone, hormoner? Men har köpt nya hudvårdsprodukter så det är snart åtgärdat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback