Them drum machines ain't got no soul

Hello chicas!

Skriver nu när jag egentligen borde städa. Men det tar emot att resa sig ur den mycket sköna fåtöljen för att plocka ihop klädbomben som exploderat hemma hos mig.

Ska har förfest hos mig vid niosnåret. Anna kommer hit och vi ska bli fulla som svin^^ Sen drar vi nog till ankan och cruisar lite hahaha....
Var på stan tidigare idag och hittade en massa grejer som jag kanske inte skulle ha köpt. Köpte två ursnygga klänningar på monki. Typ i linnestuk med ryggurringning + brottarrygg. Ser alltså ut som en klänning med ryggurringning som man har en träningsbh i samma tyg under. Skitsnygga! Att de var nedsatta från 250:- till ynka 62:-  var ett stort plus! Köpte därför två, en ljusgrå och en persikofärgad. Den persikofärgade tänkte jag ha ikväll tillsammans med guldsmycken, höga svarta klackar och (om vädret tillåter) lockat hår. Får se hur det blir med den planen :D

Träffade även på systeryster men vän som satt och fikade på wayne's uteservering på drottninggatan. Satte mig och språkade med dem lite och hade jättekul. Att syster är trevlig visste vi sen tidigare men systers vän var oxå oerhört trevlig :D Myspys. 
 
Gamla bilder :)

Köpte lite förkrök på systemet och lyckades hamna i kassan där en gammal kursare satt (gammal som i att det var länge sen jag läste kursen, inte att han var gammal :P) snackade lite om ditt och datt. Gjorde så att jag längtade tillbaka till förrförra hösten då jag läste kursen (=geografi A) och hade världens bästa gäng till klass! Som jag skrattade då har jag nog aldrig gjort i skolan eller på diverse utflykter :P

Köpte en ny öl som jag inte testat tidigare. Köpte den för att den såg söt ut :P Sailor beer tror jag den hette. Återkommer med recention senare.

Nej, nu ska jag städa så jag faktiskt hinner göra mig iordning innan Anna kommer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback