30 Juli 2010/Hard work

Hola people!

Idag känns livet riktigt bra. Angående förra inlägget så fick jag lite information som var lite chockerande för mig och jag blev väldigt ledsen. Dock handlar det inte om den närmaste familjen eller Ola. Vill inte skriva mer om det då jag känner att det inte är min sak att prata om. Blev bara jävligt förbannad och ledsen och ville avreagera mig lite.

Idag har jag hjälpt Jessica att möblera om i hennes vardagsrum och det blev skitsnyggt. Hon har haft det likadant i fem år så det var dags för lite förändring. Hennes soffa som var gammal redan när hon köpte den behövde ett lyft. Hon köpte nya kuddar att ha som ryggstöd då de gamla var helt nedsuttna och hemska. Hon köpte tyg som mamma klädde om sittdynan och kuddarna med och nu ser det ut som en helt ny soffa. Blev så jäkla snyggt! *Skitnöjd* :D

Jag i mitt feta hår och nya topp från Gina Tricot, endast 49:-, det gjorde mig mycket glad! Fått dille på enaxlade toppar!

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och göra mig lite fin. Ska kanske åka till Ola sen och träffa lite folk. Känner inte för att sitta hemma och uggla. Fattar inte hur en del alltid sitter hemma hela helgerna i soffan. Jag vill ut! Träffa folk och vara lite social! :D Längtar tills nästa helg då Pörnill ev. kommer till stan! Party blirre då xD Yaaay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback