2 Juli 2010/Sol och bad!

Är hemma efter en mysig dag med syster och systerdöttrar. Vi åkte och badade i Mariebergsskogen. Invigde min gröna bikini från HM. Badade en lång stund i det interiktigtsåvarma-vattnet. Sen hann jag sola typ fem minuter innan vi fick höra att parken stängde kl tre eftersom det är beach boys konsert ikväll.
Vi gick till Stadsträdgården och käkade glass istället. Vilket var urmysigt!
Åkte ut till Barnens Hus oxå för att Jessica skulle köpa ett parasoll till vagnen. Förresten har Michaela börjat le och skratta nu. Fånade mig som bara den och fick några leenden till svar. Finns få saker som gör mig så glad som ett leende från en så liten goding :D 

Nu ska jag duscha och göra mig iordning, ska åka till stan och möta upp My och Erik vid nio och sätta oss på en uteservering. Ta en öl innan Perry and the Travellers-spelningen börjar elva på ankan. Ola ska även komma lite senare :) 

Hoppas ni har en trevlig kväll :D Bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback