Kväll

Har varit ledig idag och det har varit jätteskönt! Sov alldeles för länge och drömde mycket skumma drömmar. Lämnade inte sängen förrän klockan fyra. Hahaha....latmask! Men det var gött att ta en riktigt slapp dag där inga krav fanns.

Enda gången jag gick utanför dörren var i eftermiddag när jag och papi åkte till Bergvik och handlade. Eller rättare sagt papi handlade. Jag har ca 15 kronor på kontot så jag fick vackert låta bli. Men det var inget som jag behövde eller ville ha så det var lugnt.

Imorrn är det en ganska lång dag med mycket skola. På förmiddagen ska jag och min studiegrupp jobba på en uppgift inför ett framtida seminarium och på eftermiddagen blir det självträning i metodövningsrummen. Vet ej exakt vad det är vi ska öva på men det framkommer nog :P
På kvällen ska jag åka till Ola och vi ska gå ut och äta. Killingen blir det nog. Blev ju aldrig någon Jollymacka som vi skulle käka för några veckor sen. Mys!

På lördag ska jag och My gå ut och festa! Ankan blir det nog med eventuell fördrink/öl/cider/vin på någon pub.
Ska bli så himla kul. Har sett ut en väst på HM som jag är grymt sugen på, funderar om jag ska ta och slå till på den imorrn? Skulle vara kul att ha något nytt på sig (som alltid) men har ifs jäkligt mycket kläder.... Ska suga på den karamellen ikväll.
Är oxå grymt sugen på att köpa nya Bacardi Mojito, en färdigblandad drink på flaska med en alkoholkoncentration på ca 14,5 %, som en vinflaska alltså. Ca 145 kr tror jag en flaska går på.

Ser supergott ut! Jag älskar att blanda drinkar själv men tyvärr är ingredienserna såpass dyra att det aldrig blir av att jag gör det. Detta är perfekt då man får en drink färdigblandad till ett betydligt bättre pris. Så kan man våga på att prova nya drinkar utan att behöva betala 300-400 kr för det. Om man verkligen gillar drinken så kan man ju senare investera i ingredienserna och göra sin egen.

Nu ska jag kolla färdigt på "Lyxfällan", lika delar ångest som underhållning är det programmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback