4 April 2010/Påskdagen

Då var påskdagen över. Har inte gjort så mycket. Tog en lååång sovmorgon, gjorde mig iordning och bakade med Pernilla som i the good old days. Blev ganska så improviserade muffins. Hade inget margarin så vi hade i extra mjölk istället. Smakade som finska bullar. Gjorde hälften choklad och hälften vanilj/kanel och vissa hade jordgubbar i sig. Mumma!

Var jättemysigt att träffas igen, pratade igenom kvällen i fredags och jag insåg att jag kanske var lite fullare än jag trodde. Hade jättekul iaf och tydligen så körde jag och domderade med varenda kille jag träffade. Med positivt resultat! Då vet man hur man ska ragga om man blir singel igen^^ stackars pojkar :P

Fick även ett gammalt brev från Pernilla som hon skrev till mig i typ sexan/sjuan någongång. Vi var inne i en brevskrivar period då vi sprang fram och tillbaka mellan våra hus (som låg på samma gata^^) och lämnade brev med vadhelst föll oss in i tankarna :D
Hur kul som helst att se igen!

Nu ska jag kolla på en av världens vackraste filmer "En geishas memoarer" och sen sova. Till veckan blir det plugg, plugg, plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback