20 April 2010

Hola!

Ännu en dag har gått och helgen närmar sig. Längtar något sjukt mycket! Kommer förmodligen gå ut för första gången på länge, Yaaay! Är grymt partysugen. Men har man inga pengar så har man inga pengar (= orsaken till att det var ett tag sen jag gick ut).
Kan inte låta bli att längta tills på måndag då jag fyller år. Även om jag inte ska göra något särskilt. Kanske köper mig någon god mat, take away från Village Tandoori? Länge sen jag åt där, älskar ju indisk mat! Mmmm....naanbröd!

Jag planerar in födelsedagsfirandet till nästa helg istället. Får se hur det går. Syster Jessica ska nämligen få barn snart. Hon är beräknad den 28:e april men man vet aldrig när bebisen väljer att poppa ut. Kanske lite tidigt (snälla inte på min födelsedag!!!!), kanske nån vecka sent. Kanske mitt under kalaset. You never know^^

Blir ju ändå en av de bästa födelsedagspresenterna, att bli moster igen. Till en liten mysig tuff tjej! :D

Tänkte iaf kanske bjuda på pizza = göra det enkelt för mig. Papperstallrikar tänkte jag oxå köpa. Tror inte att min familj är så nogrann. En enorm familjepizza och dricka borde ju räcka? Känner att jag inte orkar fixa en massa och stressa upp mig. Samt diska allt... Det är ju ändå min dag. Den enda dagen på året som är min så då borde jag få bestämma :P


Såg i en tidning att de hade fina papperstallrikar på Lagerhaus. Kanske har de snygga engångsmuggar oxå? Måste kolla om de har en hemsida. Kul att göra det lite festligt ändå!

Nej, nu ska jag göra mat. Allt prat om pizza har gjort mig hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback