Yes! Yes! Yes!

Jag får studiemedel! Min personliga brev gjorde susen. Jag älskar nu csn. Det är lite av ett hat/kärlek förhållande mellan oss.
Det är intressant hur jag alltid lyckas sätta mig i skiten men på något sätt så lyckas jag ta mig ur det oxå. Det är bra det iaf....
Nu hoppas jag bara att jag får pengarna så fort som möjligt så jag kan betala av gamla skulder, betala diverse räkningar, fixa födelsedagspresent till älskling, spara och shoppa!!! (I den ordningen naturligtvis^^) 
Man kan ju fundera på vem jag var i KP:s serie "Spara och Slösa". Gillade aldrig den serien för jag var ju självklart Slösa :C 

Nu ska jag vara lite mer mogen och försöka spara mer än jag slösar :P
 
Happy face xD

Nej, nu ska jag fortsätta plugga. Ingen rast och ingen ro...^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback