Gelato

Nu har jag klättrat omkring på ett ostadigt plasttak ca 3-3 ½ meter över marken samtidigt som jag sopat ut hal såpa på taket. Nope, jag är inte med i fear factor, jag gjorde rent Mona och Nils altantak. Dom är ju själva lite för gamla för att klättra omkring på sådana grejer så faller det på min lott som yngst och lättast (Gemma räknas inte) att klättra omkring där. Tydligen gör det inte lika ont på mig om jag faller :P
Men det gick bra och jäklar var snyggt och rent det blev men nu har jag har ont i varje millimeter av min kropp. För om man inte vill ramla igenom plasten så får man balansera på en ca 5 cm bred planka som sitter på undersidan av plasten. Det fanns tre sådana utspridda på taket så jag spände hela min kropp medans jag hoppades mellan dom. Jag kommer bara ligga i soffan hela kvällen och bli serverad diverse läckerheter (in my dreams^^). Men jag fick lite pengar och en väldigt god lunch så då blev Louise väldigt glad. Ok, ibumetinen som jag överdoserade imorse kanske hjälpte till lite.....Bara lite....ok jag har ingen känsel i underdelen av min kropp. Men tro mig! Man vill inte ha känsel där just nu! 

Åt den italienska glassen också. Ok, den var himmelriket! Mmmmmmmmmmm..... *dregel i mungipan, som sakta rinner ner för ansiktet* (hahahhaaa...äckligt det lät) 
Men seriöst det var skitgott och jag kommer lätt att gå dit igen. Jag åt vaniljglassen och jordgubbsglassen och yum yum. Jag önskar att jag hade massor av pengar så jag kunde gå dit och köpa några liter. Ville testa choklad men dom hade inte den smaken just idag. 


Nu ska jag snart ta bussen till kil och ungås lite med godingen som tydligen ska laga fläskfile med gorgonzolasås, hihihiiii...det verkar som att mat är det enda jag skriver om nu för tiden. Jag skyller på anledningen nedan^^

Bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback