Tisdag

Nu är jag hemma igen och ska strax käka lite. Har fixat med hyran och varit på Bergvik och hittat alltför mycket roligt. Ikväll får det bli en tidig kväll då jag ska vara i skolan från åtta till fem imorrn. Damn, det kommer att vara jobbigt! Jag har vant mig vid att aldrig vara i skolan i mer än typ fyra timmar i sträck, kommer ju att vara hemskt. Hu kommer det att gå när jag får ett riktigt jobb? :P
Ola här även ringt mig flera gånger och försöker övertala mig att åka till Kil. Han är tydligen jättesjuk och vill att "syster" ska komma och massera tinningar och baka kolapaj. Hahahhaha.... den lätta går jag inte på xD Han får att vänta tills på torsdag för innan dess kommer jag inte. Orkar inte ta mig först till Kil med matlådor och packning och sedan till skolan nästa morgon med allt ovanstående och släpa med mig det en hel dag. No way! Flytta till Karlstad människa! 

Sedan måste jag nog städa lite, har disk upp till taket och grejer överallt. Jag är en sån jäkla periodare. Ibland så är jag neatfreak och då får inte ett glas stå framme och inte en kudde får vara tillplattad (då förstår jag inte hur Ola står ut med mig, han får skäll när han lutar sig tillbaka i soffan :P) och ibland så är det kläder, tallrikar, böcker och dammsugare överallt och jag orkar inte bry mig. Weird!

Very well...Jag ska väl käka och sedan bestiga Mount Diskberg och hör av mig sen.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback