Onsdag morgon

Vem är trött? Räck upp en hand. JAAAAAAGG! Herregud, känner mig som en zombie för tillfället. Tänk att jag aldrig går och lägger mig i tid. Jag är som en lite unge som vägrar insen att runt 8 timmars sömn är bra. Nej, nej jag ska bara sova typ 5. Gissa vem som kommer somna på vår lilla "övningsdag". Hoppas det blir bra studiegrupper så att det iaf känns som att det händer något. Hatar när man hamnar i en studiegrupp där alla är jätteblyga/dryga och det inte händer något.
Har ingen lust alls att göra stressövningat m.m. idag. Känner mig mycket skeptisk...
Nu ska jag göra matlåda + mellanmål (= jag är fattig och har inte råd att handla i gläntan, dvs jag får ta med halva kylskåpet till skolan)


Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback