Nu är det dags igen!

Nu ska det bli en riktigt blöt arenakväll (fast inte lika blöt som den senaste :P), dock verkar det som att det är inträde vilket jag inte gillar men jag är så partysugen att det får bli inträde ändå och typ nudlar i en vecka istället....
Är faktiskt värt det. Pörnill ska ju dra till Spanien på tisdag så vi måste ju fira av henne. Vem vet när hon kommer tillbaka igen? Vet dock inte vad jag ska ha på mig.......som vanligt då :P Men på senaste tiden har jag faktiskt inte haft så stora problem med det. Kanske börjar mogna? Nääääääääää.....Jag tänker aldrig bli vuxen för då måste jag sitta på arena bar och dricka whiskey on the rocks och vara mogen och prata om finansmarknaden i min nykemtvättade armanikostym och röka cigarr, hugedamig! Nej, ge mig en vild arenakväll i minikjol, alldeles för mycket smink, vin blandat med trocadero i en sportflaska och cigaretter i ett paket som är halvt mosade för man har råkat sätta sig på dom, vinglande på ett par alldeles för höga klackar och dansandes tills man (i vissa fall) stukar foten hånglandes med en vilt främmande människa :P (det sistnämnda händer inte så ofta längre då man har någon hemma man kan hångla vilt med)

Det är ungefär så min kväll ska se ut (hoppas jag)

Hittade även lite drinkblandning i frysen som legat där iaf sen jag flyttade in men den är lika god för det så det blir att cykla till ica och köpa 7up så jag har något att spä ut det med :D
Tänkte lägga ut receptet sen för den är helt amazing! My personal favourite xD
Har nog lagt ut den förut men det får bli en liten favorit i repris.

Nu blir det lite AC/DC som jag blev jättesugen på att lyssna på precis. Skulle inte heller vara helt fel med en kall öl och lyssna på dom^^

AC/DC med Steven Tyler "You shook me all night long"

Nu ska jag in i duschen så man ser någolunda presentabel ut sen. Har nämligen varit ute och joggat idag igen. Fjärde gången den här veckan. "Vem är hurtigast i landet?" "Louise är!!!!!" Hahahha.....

See ya when I see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback