Mamas pina colada^^

2 pkt koncentrerad apelsinjuice
2 pkt koncentrerad ananasjuice
1 cocosmjölk (burk)
1 liten flaska vodka

7up

Blanda ihop alla ingredienserna och frys in i en plastlåda (typ GB Big Pack). När den är fryst, eller så fryst den kan bli med tanke på att det är alkohol i den så kan du tillreda drinken. Då tar du en glasskopa (eller liknande) och lägger kulan i ett högt glas. Sedan fyller du på med 7up.

Blir skitgott! Godaste pina coladan jag druckigt iaf för när jag testat det ute så smakar det mest mjölk med alkohol i och det är en spykombination om något! Jag mår illa bara jag tänker på det. Den här smakar nästan ingen alkohol (kan naturligtvis göras alkoholfri men då fryser den till sig mer och bli betydligt fastare), smakar mest juice och cocosmjölk xD Yum yum! 

Lycka till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback