Jag orkar inte mer...

Jag får inget studiemedel. Fick besked från csn idag. Har tydligen 16,5 poäng för lite. Det är en hel sommarkurs till.. Jag orkar inte med det här något mer. Har typ suttigt och gråtit i tre timmar nu. Det betyder att jag kommer att förlora min lägenhet och få skulder upp över öronen. Kunde inte få socialbidrag heller om jag inte hoppar av skolan så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Har skrivit en överklagan till csn som förklarat hur det blev som det blev och att jag hoppas att jag kan få studiemedel ändå men det känns inte så troligt. Om en till tre veckor får jag reda på hur det gick med överklagan. Har ringt båda systrarna i panik om besked med socialbidrag och csn. Christina var snäll och hjälpte mig, lugnade ner mig och gav mig förslag på vad jag skulle göra och skriva. Jag fixar inte så mycket mer nu. Hoppas att det finns en gud därute som har lite koll på mig och hoppar in nu och hjälper mig. För nu är det kört!

Dessutom åkte Ola idag till Lysvik och ska vara borta tills på tordag med skolan, så jag har inte ens honom att gråta ut hos som definitivt skulle ha hjälpt. Så här låg har jag inte kännt mig på flera år och jag känner att jag kommer få en ångestattack snart. Nästa omtenta som kan hjälpa mig kan jag inte göra förrän i slutet av oktober. Och den hjälper bara om jag får G på patofysiologin som jag inte har fått svar på än.

Nu har jag lyckats dra ner mig så långt ner i skiten så jag vet inte om jag kan ta mig upp igen...

Kommentarer
Postat av: My

Fyfan vad hemsk :( Kan de inte vara lite ödmjuka på det där jävla stället! Du kommer ju få dina poäng bara att det dröjer lite :(

2009-09-07 @ 16:11:38
Postat av: Daniel

Väldigt tråkigt å höra Louise. Men tro mig när jag säger att allt kommer ordna sig.. ge det bara lite tid så.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback