I'm back!

Hej allihopa där ute i bloggdjungeln! Jag är tillbaka i härliga Karlstad igen och ska strax gå och diska. Tyvärr så verkar det inte som att det kommer att dyka upp en magisk diskälva som sköter det på nätterna och med tanke på att jag inte har ett enda rent bestik kvar så har jag två val: 1. Jag övergår till plastbestik, screw nature jag vill slippa diska! 2. Jag diskar, då slipper jag ju äckliga insekter typ bananflugor + att jag och mother nature blir bästisar :D
Svårt val.....

Sen blir det den ultimata tjejkvällen för ikväll visas dom tjejigaste programmen någonsin på tv3.
19.00 Top Model (12?)
20.00 Ensam mamma söker
21.00 Notting Hill
Åh, det är ju så man ska ta fram näsdukarna nu :P
Det bästa är att jag har kvar chips med dipp och chokladpudding sen i fredags så svulla, svulla, svulla ikväll xD
Bli eventuellt lite sims spelning oxå. Blev sjukt sugen på att spela det idag när Ola körde sitt Battlefield. Måste ta med min dator nästa gång så har jag oxå något att spela.


Hihihihihiii...men det är ju Spike som är bäst i hela filmen!

En vacker dag ska jag leta upp Spike och gifta mig med honom och få massa små knäppa Spikisar att busa med :D

Nu: Mount Diskberg
Jag hör av mig om jag överlever
Bye

Kommentarer
Postat av: N3ss3

Vilket Battlefield är det han spelar?



Ja jag är en nörd.

2009-09-13 @ 21:56:50
URL: http://n3ss3.istheshit.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback