Helloooo again!

Äntligen hemma och hamnade framför datorn (för ovanlighetens skull^^ tror jag börjar bli beroende). Jag har varit hemma sen typ sju men jag har inte haft ork att skriva än. Hade fullt upp med att fixa mat. Var så hungrig!

Gick på stan idag istället för att åka till Bergvik. Var seg som vanligt så jag hann inte åka till Bergvik och så var jag tvungen att byta min boots som jag köpte igår. Ville ha en större storlek, dom som jag köpte var i storlek 39 satt jättebra i affären men när jag kom hem kändes dom trånga så jag blev tvungen att byta dom. Nu är dom luftiga och härliga. Kan nog trycka ner ett par sockklädda fötter där i oxå. Vilket är alltid bra när Sverige tänker bli arktiskt :P

Träffade sedan systeryster för lite fika på Wayne's. Blev en härlig chailatte med scones, lovely :D 
Vi pratade en massa och det var skitkul att träffas igen xD det var ett tag sen. Måste ske oftare. 

I eftermiddag/kväll så var jag och papi ute och joggade på skutberget. Vi tog 3,5 km och jäklar vad bra det gick! Vi sprang typ tre fjärdedelar av banan och det är jäkligt bra för att vara oss. Och väldigt bra med tanke på att när jag började jogga för typ två veckor sedan så kunde jag bara springa drygt en en fjärdedel. Me like! :D 

Nu måste jag kolla upp vad fan det är vi ska läsa tills imorrn. Woo-hoo vad peppad jag känner mig för imorrn! *sarkastisk* Vill inte gå från 8.30 på morgonen till 16.45 på eftermiddagen :O Det är ju skitlänge med tanke på hur sega och poänglösa våra lärare är. Vill inte! Boo-hoo.....

  
Nu: House

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback