Fredag 11/9

Nej, jag tänker inte nämna något om terroristattacken 2001, jag har bara jäkligt dåligt fantasi gällande rubriker just nu.
Nu sitter jag och kollar på "Godzilla" (det var inte igår!) och känner nostalgi. Tänk när man tyckte att den filmen var ascool. Härliga tider. Väntar även på att min bakade potatis ska bli klar. Har varit inne i ugnen for ever nu. Ska käka den tillsammans med världens godaste, mest kaloristinna tonfiskröra som finns. Nästan bara majonnäs i. Yummy! Love, love, love.... Sen blir det chokladpudding och chips med dipp. Yep, svulla är mitt andra namn :P

Träffade Pernilla över en fika idag och det var skitkul. Körde lite catch up och kollade in en massa skor. Jag tyckte att jag var riktigt duktig, förrutom ett par skor på monki så var det inget som riktigt drog i shoppingnerven. Det kanske beror på att jag är mer sugen på att klara mig med att köpa mat. Iaf...efter det åkte jag och papi till bergvik och handlade.

Imorrn så ska jag åka till Molkom och hälsa på Mona och Nils. Ska bli kul. Sen blir det en tur till Kil. En härlig helg alltså.

Har förresten hittat den mest underbara bloggen (som alla andra säkert redan hittat :P) som jag bara måste tipsa om. Spiderchick.blogg.se, lätt det roligaste jag har sett på länge xD

Nu ska jag hämta min potatis innan den förkolnar                                                

Bye

Ps. Tack alla underbara människor som har kommenterat och smsat under veckan och som visar sitt stöd m.m. Jag börjar nästan grina när jag läste allt. Har sån jäkla tur att jag har sådana underbara människor imkring mig. Det gör att det här jävla strulet hamnar i perspektiv. Pengar är inte allt och jag kommer klara mig även om det kommer att bli tufft. Men det är jävligt skönt att veta att jag har så många härliga människor med mig på vägen. Love you guys!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Glädjer mig verkligen att höra att du mår bättre :) Ha det bra Louise!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback