......

Konstigt att när man inte har ätit på typ ett dygn att man inte blir hungrig längre.....Var skithungrig när jag kollade om jag skulle få csn men efter det beskedet så försvann min matlust, då hade inte jag ätit sen typ kl.10.00 och då åt jag ett äpple. Mamma tvingade i mig en liten smörgås vid sjutiden igår och jag orkade knappt äta den...Nu är det morgon och jag är inte riktigt lika upprörd längre. Jag kommer att få gå kvar i skolan och ha kvar min lägenhet. Mamma ska hjälpa mig och Ola har oxå erbjudit sig att hjälpa till ekonomiskt. Det är vid sådana här situationer som man märker vilka ens närmaste är.
Trots allt detta så har jag inte fått tillbaka min matlust. Känns som jag aldrig kommer att orka äta igen....Men det kommer jag. Jag är bara en sådan person som när jag blir verkligen upprörd och ledsen så orkar jag inte äta. Jag ligger bara i ett hörn av sängen och gråter och kollar på dålig tv. Jag fattar bara inte hur min kropp fungerar. Undrar om det är en försvarsmekanism...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback