Catwoman

Nu blev jag supersugen på att fila lite på min maskeradkostym. Nu blev det catwoman som jag filade på.
Lite bilder...
 





Hahahhaa....ja, jag ska ju vara catwoman^^

Nu fattas det bara lite lösögonfransar, glitter och paljetter + stenar (glittriga sådana, alltså inte gråsten :P) för att ögonmaken ska vara färdig. Sen ska jag ha öron (sy?). Till detta blir det svarta jeansleggings, paljettväst och högklackade skor. Håret kommer nog tuperas och lockas :D
Ska man ha svans? Tror inte det men har någon en läderpiska att låna mig?^^ Catwoman har väl det? xD

Nu måste jag verkligen duscha om jag ska hinna skriva något innan "True blood". Men maskeradgrejs är mycket roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback