21/9

Nu sitter jag hemma hos Ola och kollar på "Svenska Hollywoodfruar", har blivit smått beroende av det programmet. Jag fastnar alltid för såna knäppa program :P Ola är iväg och tränar innebandy så då kan jag passa på att kollat på mina tjejiga program.
Idag har jag träffat Pernilla en sista gång innan hon åkte till gbg. Imorrn blir det Spanien för hennes del. Själv måste jag plugga på den fruktade hemtentan. Får se hur det går men det ska nog gå bra *positivt tänkande* :D

Har även varit med papi på skutberget och joggat, blev riktigt glad när det gick lättare än senast :) Jag gillert!^^
Imorrn blir det plugg mit My

Nu ska jag kolla klart på programmet och sedan blir det nog "Roast på Berns".
 
Kul att alla ser så fejkade ut^^ Plastic Fantastic!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback