Senare

Har haft en jättehärlig tjejkväll med My. Att hon dök upp med en vinflaska kändes inte helt fel. Kvällen blev inte så himla ensam iaf :D
Efter en sex and the city-film och en massa vin så blev det en massa tjejsnack. Jag tycker synd om killar om dom inte har tjejsnack på samma sätt som tjejer har. När man känner varandra så bra som jag tycker jag och My gör så är inget ämne tabu. Alla dirty little secrets kommer ut :) Som man självklart aldrig skulle yppa för någon annan eller föra vidare. Det är skönt att ha någon som man kan vara fullkomligt ärlig med som man vet inte kommer vända en ryggen. Det var iaf underbart. Måste fixa mer tjejkvällar :D


Dock blev kvällen lite nedstämd av att en viss person inte vet när den ska ge sig. Är en ganska jobbig situation där jag hela tiden får dåligt samvete. Synd att jag ska bry mig så mycket om folk som bara gör mig illa...


Nej, jag vägrar att bli nedstämd nu! Jag hade en underbar kväll och ingen ska få förstöra det! Jag behövde det.

Nu ska jag kolla på "Robin Hood-karlar i trikåer" och muntra upp mig lite

Bye 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback