9/10

Tjipp!
Sitter och slappar lite i soffan innan jag ska dra till Kil. Ska mysa med godingen ikväll. Får passa på för imorrn blir det fest för fulla rullar! Arena stänger ju så jag och My ska dansa stället i graven xD
Självklart så har laddat upp riktigt ordentligt med dricka och snygga kläder.

My och jag gick på stan efter seminariet (som gick jättebra, för övrigt) och jag hittade självklart två jättesnygga party/lite finare till vardags-toppar som var på rea som jag helt enkelt inte kunde motstå. Nej, jag är väl ingen shopaholic?^^
Sen gick vi på systemet och jag inhandlade lite dricka och en romflaska. Mörk rom såklart! Till mina underbara fidel castro-drinkar :D (går man tillbaka i arkivet så kan man hitta receptet där, om man är intresserad)

Min festfylla imorrn består av: Bacardi breezer pineapple, smirnoff ice, captain morgan, halmstad crush dry lime, hannas quality black lime (hela flaskan rom kommer ju naturligtvis inte att drickas upp imorrn, en sån brukar räcka typ ett halvår till mig och då har jag bjudit folk på drinkar)

Den här busblicken får jag när jag ska ut och festa xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback