3/10

Igår var ingen bra kväll/natt men nu vill jag inte älta mer så screw it!
Idag ska jag och papi till åka till Arvika och gå på marknad. 

Blev jättenöjd med håret förresten. Blev blondare och mycket fräschare. Tack och lov så blev hon inte tvungen att ta så mycket på längden. Bara typ 5 cm. Det känns iaf inget kortare :) And the lugg is back! :D gillar luggen. Jag hade saknat den mer än jag trodde.

Nu ska jag käka frukost (aka chips med dipp, jag har skitont i min visdomstand som bestämt sig för att titta upp) och göra mig iordning. Ikväll så blir det eventuellt killingen i Kil. Får se hur pigg och glad jag är...



Färgen syns inte så bra men frisyren syns. Blev jättesnyggt tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback