26/10

Tjipp på er alla som förmodligen är kvar i skolan/på jobbet. Här sitter lilla jag och är redan hemma. Moahahahaha....nej nu ska jag vara snäll^^
Jag slutade lite tidigare idag än jag trodde. Rättade sagt två timmar för tidigt. Var inställd på att gå till 12.00 idag med eftersom vi hade världens knäppaste lärare som omöjligt kan säga något vettigt eller passa tider så fick vi sluta 09.50. Jaha..........Det blir så dubbelt när hon gör så. På ett plan så är man glad för nu får man åka hem och sova men på ett annat är man förbannad över att man åkte dit överhuvudtaget.
Men My och jag tog vara på tiden på ett mycket effektivt sätt - Vi shoppade! Jag som definitivt inte skulle shoppa mer innan jag åker till Norrköping. Till mitt (ynka) försvar så var det jag köpte på rea. Det var en ursnygg (fulsnygg) jacka som var i bikermodell fast i kapptyg. Svart med bronsfärgade "nitar" och en vit fejkfårskinnskrage som man kunde ta av. Så den blir lite mer rolig då det blir som två jackor i en :D 
Den hade kostat 600 förut men jag köpte den för 200 så jag gjorde ett klipp där! *försöker desperat intala sig själv det* 
Nu ska jag iaf kolla på "Döden på Nilen" (en gammal Poirot-film) och göra té. Lägga mig i soffan med täcke och mysbyxor i några timmar innan jag måste plugga. Bara två dagar kvar tills tentan......

Sånhär modell fast i kapptyg (alltså inte skinn)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback